Londra - St. James Park

Daca in Romania atunci cand am plecat din tara era primavara mai mult in calendar decat afara, in Londra e primavara in toata puterea cuvantului!! Lumea a iesit la picnic,arborii au inflorit, florile sunt in zeci de culori si combinatii! Asa arata ieri St James Park  ... 







Thanks for visiting,


Citeste toate articole despre Londra aici --> ANGLIA
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

33 de comentarii:

  1. ce frumoooooooos! de abia astept povestile! un oras care ma intimideaza si pe mine... vreme buna si picioare rezistente de colindat :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumooooos!
    Să ne povesteşti!
    Abia săptămîna viitoare plecăm şi noi în vacanţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut , ma bucur ca ai ajuns acolo !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Primavara londoneza...in mii de culori vibrante. O adevarata desfatare a simturilor... Multumim ca ne-ai aratat-o si noua. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe imaginile! Trimite primavara si la noi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super, deci si in Londra e cer din asta fara nori? eu stiind vremea din Dublin ma tot astept sa ploua doua saptamani de acum incolo, da vad ca de 6 zile e asa si am reusit si sa fac insolatie... Incalzirea globala :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Dap in Europa e cald. Floricele infloresc si pasarelele...mmm... pasarelele..se bucura :D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb:) Mi-au placut mult fotografiile, esti o norocoase! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Parcurile englezesti ... sint fara egal. N-am cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, ce frumos...Trebuia sa ajung si eu in Londra la sfarsitul lui 2010, dar s-a contramandat excursia din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate imagini! Superba primavara:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos parcul, frumoase fotografiile...

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă mir că e aşa primăvară la Londra deja :D Mă aşteptam să fie mai mohorât ca la noi :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe imagini! Ce m-as tolani si eu pe iarba ....sa ascult pasarelele si sa ma uit la flori si la oameni...
    Alicee, ce aparat folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  15. Parcurile la ei sunt in general foarte ingrijite. Superbe florile! Cred ca nu ma puteam abtine sa fur macar una ;)).

    RăspundețiȘtergere
  16. frumoasa, splendida primavara londoneza!
    toate pozele sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt superbe forografiile. Esti o norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim6:47 p.m.

    acum ca am vazut poze ma bucur ca nu ti am zis sa duci haine groase cu tine am si eu un nepot care a fost anul trecut la londra si va merge anul acesta dar mai sta pt ca zicea ca e frig te pupa claudia si sa ne mai informezi pe unde mai umbli te pup putere si sa auzim numai de bine

    RăspundețiȘtergere
  19. Salutare!!!
    Acum am aflat ca esti in Londra, dar nu stiu pentru cat timp!
    Crezi ca reusim sa ne vedem...poate saptamana viitoare?

    Cu drag,
    Diana Z.

    RăspundețiȘtergere
  20. ce fain.. trimite si la noi.. la brasov a nins azi.. nu mult, dar iti dai seama cat de "cald" era afara :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Wow! Multumim! Minunate pozele! Please, please arata-ne si altele cand mai faci. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. wow...superb la Londra! sa iei putina primavara si pentru acasa :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Suprebe imaginile!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, este foarte frumos şi fără restricţii.

    RăspundețiȘtergere
  25. SUPEEERB!!!! Extraordinare fotografiile si minunata primavara londoneza! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Beautiful spring scenes and colors.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase fotografii ! Au înverzit și au înflorit și Bucureștii de vreo două zile.
    Să ai zile frumoase, Alice !

    RăspundețiȘtergere
  28. Acum știu eu de ce îmi doresc să merg în Anglia!

    RăspundețiȘtergere
  29. foarte frumoase. adevarul e ca sunt destule ca sa participe la WW chiar si saptamana viitoare :)
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  30. Şi eu care credeam că în Londra plouă zilnic! :D

    RăspundețiȘtergere